Kılıç Elektrik
Eriş Organizasyon (Sol 3)
Ata Fırın
Yaman Teknik (Sol 6)
Tonguçlar (Sağ 1)
Dinç Mühendislik Masaüstü
Naturel Piknik (Sağ 3)
Dönmez İnşaat (Sağ 4)

Siyaset

İşte Adnan Turan’ın seçim beyannameleri!

Cumhur İttifakı’nın Kandıra Belediye Başkan Adayı Adnan Turan, seçim beyannamelerini açıkladı.

6 Mart 2019 Saat: 12:59
YORUM YAPTavsiye EtYazdır

Bu haber 3.904 kez okunmuştur

İşte Adnan Turan’ın seçim beyannameleri!

AK Parti’de Seçim Beyannamesi ve Kandıra Belediye Meclis Üyesi Adayları Tanıtım Toplantısı Kandıra ile devam etti. Turan Güneş Kültür Merkezi’nde gerçekleşen toplantıya Başbakan eski Yardımcısı Kocaeli Milletvekili Fikri Işık, AK Parti İl Başkan Vekili Mithat Aydın, Sağlık eski Bakanı Kazım Dinç, Kandıra Belediye Başkanı Ünal Köken, AK Parti Kandıra İlçe Başkanı Erol Ölmez, AK Parti Kandıra Belediye Başkan Adayı Adnan Turan, MHP Kandıra İlçe Başkanı Ahmet Uğur,mahalle temsilcileri, muhtarlar ve çok sayıda partili katıldı.

KÖKEN, “GÖNLÜM RAHAT”

Programda açılış konuşmasını yapan Başkan Ölmez, Kocaeli’ye en büyük desteği Kandıra’dan vermek için bu yola çıktıklarını belirterek, yeni dönemde Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Tahir Büyükakın’a ve Kandıra Belediye Başkan Adayı Adnan Turan’a başarılar diledi. Ardından konuşan Başkan Köken ise, Adnan Turan’a 2019-2023 çalışmalarında Kandıra’ya vereceği hizmetler adına teşekkür ederek,“Bu bir bayrak yarışı. Bende belediyeyi alırken yine partili bir arkadaşımızdan bayrağı devralmıştım. Kandıralıların yüzünü kara çıkaracak herşeyden kaçındım. O yüzden girdiğimiz 6 seçimde yüzde 60’ın üzerinde oy aldık. Belediye anlamında gönlümüz rahat. 2014’de vermiş olduğumuz seçim beyannamesinde sözlerimizin yüzde 90’ını yerine getirdik. Kendi kendini idare eden belediyeyi teslim edeceğiz. Bu bir dava meselesi. Bu meselede nefis yapılmaz. Bu memlekete hepimiz sahip çıkacağız. 31 Mart’ta Adnan kardeşimize sahip çıkarak Cumhurbaşkanımıza en büyük desteği vereceğiz” dedi.

31 MART AKŞAMI DÜĞÜNÜMÜZÜ YAPACAĞIZ

İl Başkan Vekili Mithat Aydın ise yaptığı konuşmasında, “Bu bir bayrak yarışı. 5 yıl boyunca hizmet eden Başkanımız Ünal Köken’e teşekkür ediyoruz. Bu bayrağı devralacak olan arkadaşımız Adnan Turan’a da başarılar diliyorum. Kınamızı yaptığımız bu mutlu günde inşallah 31 Mart akşamı Kandıra’da en yüksek oyu alarak düğünümüzü yapacağız” dedi.

KANDIRA’YA BÜYÜK HİZMETLER YAPTIK

Kandıra’nın AK Parti’ye yine büyük desteği vereceğini söyleyen Fikri Işık, “Yeni bir heyecanı yeniden birlikte yaşıyoruz. AK Parti iktidarında yerel seçimlere gidiyoruz. Kandıra her seçimde olduğu gibi yine Cumhur İttifakına gereken desteği verecektir. Kandıra halkı kendisine hizmet edeni unutmuyor. 2002 yılında Kandıra’da yüzde 32 oy almıştık. 2004 itibariyle AK Parti’nin oyu her seçimde arttı ve son seçimlerde yüzde 63’lerin üzerine çıktı. Bugün yeni projelerimizi açıklayacağız. İktidara geldiğimiz günden itibaren Kandıra’nın her sorunuyla yakından ilgilendik. Kendi meselemiz gördük. Kocaeli siyasetinin en temel köşe taşlarından biri olarak Kandıra’yı gördük.Kandıra’ya büyük hizmetler yaptık. Yaptığımız her proje için Kandıra bize destek verdi” ifadelerini kullandı.

GIDA OSB YAKINDA FAALİYETE BAŞLAYACAK

Gıda OSB’de çalışmaların yakında başlayacağını kaydeden Işık, “Kandıra’da verdiğimiz göçleri geri almanın hazırlığını yapıyoruz. Gıda OSB’nin alt yapı çalışmaları bitti. Adnan Turan Tahir Büyükakın ile birlikte bundan sonraki çalışmaları yürütecek. Bir yandan fabrikalar kurulurken bir taraftan Kandıra’nın gençlerine eğitim verilecek ve köylerde üretim planlamalarını tamamlayacağız. Yakında bu projemize başlıyoruz” dedi.

TARIM ARAZİLERİNİ TOPLULAŞTIRACAĞIZ

Kandıra köylerinde tarım arazilerin toplulaştırılacağını ve kapalı sulama sisteminin getirileceğini kaydeden Işık, “Yazın gezdiğimiz köylerimizde Arıklar Göleti’nin kapalı sulama sisteminin ulaştığı bölgelerde ciddi bir verim olduğunu gördük. Köylü emeğinin karşılığını alabiliyor. Eskiden Adana karpuzu Kocaeli’ye gelirdi. Bugün Adana’da Kandıra karpuzu satılıyor. Sulu tarım bu anlamda çok önemli. Önümüzdeki dönem köylerimizde iki önceliği hayata geçireceğiz. Birincisi arazi toplulaştırılmasına başlayacağız. Artık bölük bölçükarazilerde değil toplu arazilerde tarım yapılacak. Artık açık alan sulama sistemlerini kapalı sulama sistemine çevireceğiz. Artık yerin altında kapalı sistem sulamaları yaygınlaştıracağız. Bu şekilde hem kayıp su kaçağı en aza indiriliyor hem de daha iyi verim alınabiliyor. Bu şekilde köylerimizde üretim artacak” dedi.

MAHCUBUZ

Kandıra yolu hakkında da açıklama yapan Işık, “Kandıra yolunun eski halini bilirim. Bugün ki hali de artık yetmiyor. Bununla ilgili çalışmalarımızı yaptık. Kandıra’ya kadar olan bölgede ihaleyi yaptık. Terminal kavşağı yapılırken müteahhit firma krize girdi. O günden bugüne bocalıyoruz. Mart sonuna kadar süre verdik. Eğer devam edemezse Nisan ayında yeniden ihaleye çıkaracağız. Bu bir talihsizlik oldu. Aslında 2019’da bitirmeyi hedefliyorduk. Bu konuda mahcubuz” dedi.

ÇÖZÜM ÜRETEN BELEDİYECİLİK ANLAYIŞI

Ardından seçim beyannamelerini açıklayan Kandıra Belediye Başkan Adayı Adnan Turan, “923 kilometre gibi geniş coğrafyaya sahip ilçemizde görev yapan Ünal başkanıma hizmetlerinden ötürü teşekkür ediyorum. Biz de kendisinden aldığımız bayrağı en yükseğe çıkarabilmek için gayret sarf edeceğiz. Kandıra’mızda hep birlikte sorunu ortadan kaldırmak için çözüm üreten bir belediyecilik anlayışı yürüteceğiz. 31 Mart’ta Kandıra’da en yüksek oyu almayı hedefliyoruz. Dünyaya güçlü bir mesaj vermemiz gerekiyor. Bu yüzden sizlerden bir kişilik değil 3-5 kişilik çalışma istiyoruz” dedi.

İŞTE TURAN’IN SEÇİM BEYANNAMESİ;

Kandıra Kent Meydanı projesi, Gıda OSB, Kandıra Millet Bahçesi, Akçakayran ve Tekkeli mevkilerinde dönüşüm projesi, yeni bir fakülte, belediye hizmet binası, kırsal kesimlerde yeni kültür merkezleri, akademi lise, kent merkezinde gerekli alanlara otopark, yarı olimpik yüzme havuzu, doğa yürüyüş parkurları, Seyrek sahilinin düzenlenmesi ve Mavi Bayrak projesi, su sporları ve doğa turizmini ön plana çıkartacak projeler, Amatör spor kulüplerinin desteklenmesi, Mehmet Sarıcan Stadı’nın yenilenme projesi, köylere yeni spor tesisi alanları, karavan park ve çadır kamp alanları, Kefken gençlik kampı, KOBİS ve Kerpe, Kumcağız, Kefken ve Cebeci’ye bisiklet yolları, yeni mezbaha canlı hayvan pazarı, köy konakları, cadde düzenleme ve cephe iyileştirme projesi, üç kuşak merkezi, Sardala Koyu, Malkara ve Palamar gibi saklı cennetlerin değerlendirilmesi, Sarısu deresinin çevre düzenlemesi, Babalı Mahallesi’nde kültür alanı, Akçakocabey seyir terası projesi, Kefken Pembe Kayalar’dapeysaj düzenlemesi, kadın sosyal alan yaşam alanı projesi, çiftçi eğitim merkezleri, turizm köyü projesi, çiftçi destek projesi, ürün depolama tesisleri, köylü pazarları, köy fırınları, su depolu mahalle çeşmeleri, toplu ulaşım otobüs ağı, Ağva-Kaynarca arası Karadeniz sahil yolu, Kandıra-İzmit bağlantı yolu, ulaşım ağlarının genişletilmesi, doğalgaz çalışmaları, ücretsiz wifi noktaları, elektrikli araç şarj istasyonu, imar planlamaları düzenlemeleri, arazi toplulaştırma projesi, Babalı atıksu arıtma tesisi kanalizasyon ve içme suyu projesi, Namazgah Barajı’nda kurulan HES ve GES yatırımları başta olmak üzere yeni alternatif enerji üretim tesisleri kurulması, Kandıra Devlet Hastanesi’ne ek bina projesi, Kumcağız mesire alanı, yerel mimari projesi, kültür gezileri, kılavuz gençlik, bal ormanı, Alo Başkan Hattı, sosyal hizmetler, kariyer ve istihdam ofisi, Kefken balıkçı barınağı ek mendirek projesi.